fredag den 20. maj 2011

Dagens 20.05.11

Kjole H&M, sko Swedish Hasbeens for H&M.
Synes lige at jeg ville smide et lille billede ind af dagens outfit, i anledning af at jeg jo har været til konfirmation hele dagen. Sikke et cirkus siger jeg bare!! Underne skulle stå og syne på engelsk med lys i hænderne, og vandre op og ned af trapper. Husk lige på at denne dag altså var første gang nogensinde i høje hæle for mange af pigerne! Og hvornår pokker er det blevet tilladt at klappe i en kirke?!?!

Nå, det skulle ikke være (endnu) et surt opstød det her, men bare en lille post for at vise min nye flotte kjole fra H&M i aktion. Var lidt i tvivl før jeg købte den, men efter i dag har jeg bestemt ikke fortrudt! Måske lige bortset fra at den altså er noget kort når man skal sætte sig hehe :b
Og skoene! Det er fantastiske at have på jo! Har gået rundt i 12 timer uden at få ondt i fødderne, har endda spillet en smule fodbold i dem hehe. Virkelig et godt køb hehe xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar