tirsdag den 24. maj 2011

studieliv

Kender i det der når man finder et stykke papir på sin blok med en masse firkanter, streger og stjerner, og man tænker "WTF?!"? Endnu bedre er det så når det viser sig at være noterne fra ens skriftlige eksamen i dansk, i sidste uge haha xD
Jep, vi sidder allesammen og drukner i eksamener efterhånden, jeg har min sidste skriftlige (engelsk) i morgen, og så står den ellers på AT næste gang. Kan slet ikke tage mig sammen og når jeg kigger på det kan jeg ikke huske hvad min pointe var da jeg skrev det (hvorfor fanden skal det også laves så længe i forvejen? Retarderet...) så det skal nok blive rigtigt godt når jeg skal op hehe. Ud over det, så betyder læseferieen for mig i bund og grund at jeg sidder herhjemme og kukkelurer, og har derfor ikke en skid at blogge om, selvom jeg har vildt meget energi på det i øjeblikket. Duuuuuuumt hehe :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar