fredag den 22. november 2013

Den der gave

Jeg gik som sagt hen og købte mig selv en helt fantastisk gave. Jeg havde teknisk set råd til den, men burde ikke. Så da jeg gik hen og fik en del kontanter i fødselsdagsgave besluttede jeg mig for, at de skulle gå til den. Det lettede en del på samvittigheden. Så til alle jer der har givet mig kontanter - tak skal I have (:

Og her er min nye skønhed så. Jeg får ikke taget mig sammen til at få taget et billede med den på lige foreløbigt, så i stedet får I bare produktbilledet:
STELLA // Cigno Nero
Jeg havde jo godt nok forelsket mig i en anden i første omgang, men da den her så lige pludselig dukkede op - og endda var 100,- billigere - blev kærligheden for stærk. Kombineret med, at jeg kunne få 15 % rabat slog jeg til, og jeg har ikke fortrudt et sekund.
Den er blød som smør, og vildt behagelig at have på. Jeg har købt den en størrelse større end jeg normalt ville for at have plads til tykke trøjer under, så den kan bruges så mange af årets måneder som muligt. Og som min kæreste siger, så er den jo af læder "så den kommer til at holde længere end du gør!", så det skader jo ikke, at der også er plads til at jeg kan vokse lidt i den :b

Jakken, kombineret med mine nye støvler og mine ringe fra Mille Rubow og 6.10 Jewellery (og for så vidt også min tatovering), giver mig en skøn følelse i mit forfængelige indre af, at jeg er ved at blive voksen på den gode måde! Jeg er rent faktisk begyndt at eje ting af kvalitet, ting jeg kan bruge i årevis, og jeg elsker det.
Hvem end der nogensinde har påstået, at materielle goder ikke kan skabe lykke har været galt på den. Nej okay, de kan ikke skabe det alene, men de kan satme hjælpe godt på vej :b

4 kommentarer:

  1. Hvis man var tilpas forskruet kunne man godt tolke "Og som min kæreste siger, så er den jo af læder "så den kommer til at holde længere end du gør!", så det skader jo ikke, at der også er plads til at jeg kan vokse lidt i den :b" som om at du havde planer om at blive ung mor.. Just saying :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaaaaad! Nej, nej, nej - det var bestemt ikke det jeg mente. Mener bare, at folk har det med at udvide sig en smule med alderen, så det ville da være rart, hvis jeg stadig kunne passe den om 20-30 år :b
      Ingen unge mødre her tak. Off limits ;)

      Slet
  2. Den er også super fin - tillykke med den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er (som man nok kan fornemme) også meget glad for den (:

      Slet