tirsdag den 14. januar 2014

Ugen der gik #2

Uge to har helt sikkert stået i eksamenens tegn. Som i - hele ugen! Fra mandag til mandag. Av.. Men nu er den slut, og jeg har endelig ferie. Lækkert (:
Det eneste jeg har haft lyst til at lave hele ugen. Som der bare ikke har været ro til..
Greatness
  • Min eksamen viste sig heldigvis, at være okay overskuelig og om et spændende emne. Skulle analysere den nu Cavlingprisvindende dokumentar I Skattely, så det var ganske i orden. Nu er det bare spændende, om jeg har klaret skærene. 
  • Fik et lift hjem fra arbejde af min kollega. Ret fedt at slippe for at vente 30 minutter på bussen!
  • Kom endelig af sted og fik fornyet mit pas. 15 dage før vi skal af sted. Hastværk er lastværk, ikke? (:
  • Min dejlige kæreste valgte i samme omgang lige at give frokost. Skønt (:
  • Fik byttet mine sidste julegaver, og er nu indehaver af en af de flotteste lamper. Elsker den! 
  • Der kom vidst også lige lidt andet med hjem :b
  • Og nå ja, jeg kom vidst også til at købe flere bøger. Jeg skal jo have læsning til turen! (:
  • Doctor Who og SHERLOCK - geniale overspringshandlinger i eksamenstiden!
  • En god gåtur med tøserne i huset. De skulle også springe over med handlinger :b
  • Har endda også taget mig sammen, og lavet ordentlig aftensmad hver dag i denne uge.
  • Og så blev jeg færdig med opgaven i god nok tid til, at jeg kunne tage den med ro hele søndag. Tiltrængt!

Badness
  • Eksamen.. Lige meget hvor spændende det er, er det stadig kedeligt!
  • Låste mig som bekendt ude af min kærestes lejlighed klokken lort om morgenen. Røv!!
  • Har ikke rigtigt kunnet lave noget, uden at have dårlig samvittighed over ikke at lave eksamen..
  • Dumt skænderi med veninde over kæmpe misforståelser. Doh -.-'
  • Min far formåede også lige at sprænge en sikring så halvdelen af huset var uden strøm. Akavet. Når alle sidder i eksamener. Tak for bærbare!
  • Fik at vide, at min leder har sagt op med øjeblikkelig virkning. Så nu står jeg midlertidigt uden leder. Og alle andre med ansvar er også på vej ud. KAOS!

Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • BBC er en ganske udmærket leverandør af overspringshandlinger ;)
  • Kreativiteten og opfindsomheden dør i eksamensperioder.
  • God mad gør livet bedre (:

En ny uge er i gang, og jeg har tonsvis af ting at dele med jer! Glædelig tirsdag (:

4 kommentarer:

  1. Glædelig tirsdag til dig også! :)

    SvarSlet
  2. Eksamen er enhver flittig elevs fest - okay, gad vide hvor mange flittige elever der så findes? :b
    Heldigt at du har ferie. Nyd det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaeh, det har jeg også hørt engang.. Hvis man nu har et virkelig spændende fag? Det kunne være fedt at prøve :b
      Jeg er også meget glad for det, og nyder det allerede i fulde drag! (:

      Slet