torsdag den 23. december 2010

Shiny feet

Som lovet den anden dag skal i ikke snydes for at høre lidt mere til mine synderier den anden dag i vores kære hovedstad. Nu vil jeg ikke spamme jer med billeder af det hele, så i stedet får i lov til bare at se det køb jeg nok er gladest for - new shoes! Nu gik jeg hele dagen og modstod den ene fristelse efter den anden, og så stod de der bare lige pludselig og skinnede til mig, og nu er det jo også nytår snart ikke? Så nu mangler jeg bare kjolen hehe :b
Skinnende sølv basser til mor her
299,- i H&M
Ud over dem røg der også 3 par strømpebukser, en neglelak i farven "Dust & Diamonds" (også kaldet bæ på flaske af min søster haha), 30 Seconds To Mars' første album, og to par sorte bukser med hjem, alt sammen noget som i må få at se på i en anden anledning (:

2 kommentarer:

  1. Hvordan kan du sige at du har modstået alle fristelser, hvis du alligevel kom hjem med 8 ting? o_O

    SvarSlet
  2. Nu var det også mest mht. sko at jeg modstod fristelserne, for dem var der altså utroligt mange af hehe :b

    SvarSlet