lørdag den 25. december 2010

Über crazy meget...

... GLÆDELIGT BAGJUL!!

Nåede desværre aldrig ind og skrive glædelig jul her i går da jeg endte med at få en mega stresset dag fordi jeg skulle på arbejde i 8 timer først, og så også skulle nå at sove. Gik glip af Disneys juleshow, så er lidt knust hehe.

I dag står den desværre bare på engelsk aflevering, da jeg er så heldig at have en 5-timers til på mandag, og jeg med stor sansynlighed ikke får tid efter i dag, fed juledag ikke? Altid noget at Bono er okay heldig at skrive om, og det er ikke er en eller anden tør gammel gnaver hehe.
Dog er dagen også lidt positiv - menuen står nemlig på rester, og det er altid en god ting, når det er jule mad det gælder! xD

Skal nok spame jer med gavebilleder senere, synes selv det var en udmærket høst i år hehe. Men ud over det håber jeg virkelig bare at i har haft en helt fantastisk dejlig jul og har fået alt det i ønskede jer! (:

3 kommentarer:

  1. Det er forfærdeligt at have afleveringer, når det egentlig skulle være en ferie!

    SvarSlet
  2. Jeg gik også glip af juleshowet... Ærgrer mig stadig. Men jeg har mange år endnu at se det show, så :-D
    /Emma
    www.emmoemmo.com

    SvarSlet
  3. Skal aldrig mere gå glip af Disneys Juleshow - har lært min lektie. Jul uden disney er tragisk :b

    SvarSlet