onsdag den 2. februar 2011

Muffins ala Skille



Mine oreo-muffins til mit psykologihold før - under - og efter bagning. De ser mega triste ud efter bagning, men klokken var mange, så orkede ikke at gøre mere ud af dem. Desuden fandt jeg også ud af næste morgen at jeg havde glemt mælken i dejen, men godt smagte de sgu alligevel. Lidt alle brownies i muffin-form haha. Skal snart prøve at lave dem igen, denne gang i rigtig størrelse, efter rigtig opskrift, med rigtig pynt. Elsker jo for fa'en de overhypede, mega lækre cupcakes :b

Ved godt at der har været ret stille herinde den sidste uges tid, men har været ret presset, og kommer til at være det de næste par måneder, så bær over med mig. Endte forresten med at købe de to ting fra H&M nedenunder, og selvfølgelig kom posten med dem i dag, lige i løbet af den halve time hvor jeg var ved lægen, så nu skal jeg på posthuset i morgen hvis jeg er frisk nok. Jai me haha.

1 kommentar:

  1. MUMS! Hvor ser de gode ud! :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet