tirsdag den 1. marts 2011

DMGP '11

Indrømmet, jeg er den nørdede type der elsker at sidde år efter år og se Melodi Grand Prix, og jeg døde en lille smule indeni overdrivelse fremmer forståelse da jeg ikke kunne se de danske show her i lørdags - til gengæld kunne jeg så nyde nogle andre lækre gutter spille dejlig musik (Martin er meget mere lækker i virkeligheden end på billedet, bare lige fyi).
Eftersom jeg ikke så showet selv kan jeg ikke spame jer med ups and downs lige som jeg gjorde sidste år, men kan ikke lade være med at give jer vindersangen alligevel, selvom i nok allerede kan den udenad. Den har allerede fået en god plads dybt i mit musik elskende hjerte (:

Og så lige en bonus info. I kølvandet på min bitterhed over at Maroon 5 fik jeg meget hurtigt besluttet mig for at drukne mine sorger i glæde så - JEG SKAL TIL MY CHEMICAL ROMANCE KONCERT 15. MARTS!!! xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar