onsdag den 23. marts 2011

Laber sommer.

Sidste forår faldt jeg over disse to ting som jeg virkelig gerne ville have tilbragt sommeren i, men skæbnen ville simpelthen bare ikke at vi skulle finde sammen, på trods af ivrige opfordringer fra visse personer hehe. Nu prøver jeg så igen, med håbet om en smule mere succes i denne omgang. Jeg har nemlig de sidstepar år virkelig cravet den perfekte jumpsuit, og jeg synes denne her kommer utroligt tæt på, samtidig med at den har dejligt meget farve. Og for at det hele så ikke skal gå op i hat og briller, kunne jeg virkelig godt forestille mig den sammen med disse ekstremt fede stiletter fra Bianco. Feminint og råt på samme tid - det er SÅ meget mig! Hvad synes i? (:
Sko - Jumpsuit
Jeg går lige pt. med en lang række af indlæg jeg skal have lavet til jer, men det er af typen der tager lidt længere tid, så jeg skal bare lige have taget mig sammen først. Hmm, måske det var en ide at få AT ud af verden først? ..... naaaaaaarj :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar