tirsdag den 29. marts 2011

Chokoladekage ala Skille

I morgen skal vi have noget så fantastisk som "klassens time" på gymnasiet, og hvis der er noget jeg lærte i folkeskolen, så er det at man SKAL have kage til klassens time! xD
Da jeg elsker at bage, elsker at spise kage, og lige syntes at jeg havde tid til det i dag satte jeg mig og fandt den lækreste opskrift jeg kunne i vores millioner af kogebøger, og kan derfor stolt præsenterer Chokoladekage ala Skille! Den originale opskrift er fra Den Store Bagebog 3 fra Amo, men jeg har selv lavet lidt ændringer hist og her så det passede til hvad vi lige havde i skabene, og det samme gælder frostingen, som jeg fandt over nettet og også tilpassede. Nu er jeg bare spændt på at se hvordan den smager, mon jeg kan vente helt til i morgen? :b

Nu skal jeg efterhånden også til at have pakket! Skal til Berlin i morgen, og bliver hentet til gymnastik om 1½ time hehe :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar