tirsdag den 21. juni 2011

I f****** did it!

Lisa og jeg der poser for min søster <3
Morfar, søster, mor og mig - kæmpe smil over hele rækken hehe.
Mit kæreste eje samt ynglings accessorie. Hold nu op hvor er den smuk!
Er ikke helt sikker på at jeg har forstået det helt endnu, men ikke desto mindre er det sandt. Jeg er student! Jeg har overlevet 3 års vanvittigt hårdt arbejde, som samtidig har været blandt de bedste i mit liv, og i dag fik jeg det endelige bevis. HUEN! Kunne ikke være mere lykkelig, eller stolt af mig selv. Nu er jeg bare klar til at feste og fejre det med alle dem jeg holder af.
KÆMPE tillykke til alle jer andre der også er blevet studenter (eller bliver det i morgen :b) - lige meget hvilket tal i kan skrive i huen til sidst ved jeg at i har kæmpet for det, og fortjent at fejre det hele! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar