tirsdag den 18. december 2012

2 år


Så for satan! Jeg har lige opdaget, at Skilles Univers i dag fylder to år. Det er alligevel ret vildt, hvis jeg selv skal sige det.
Det har muligvis været et ret dødt år på bloggen, men det er udlukkende fordi, at mit liv i den virkelige verden har været så vildt!

Jeg har gået på Vallekilde Højskole i seks skønne måneder...
...hvilket lod mig interviewe Carpark North
...Og fik mig ind på mit drømmestudie, hvor jeg startede i September.
Jeg har været til skønne koncerter. Her Kris Herman, men også med fantastiske Turboweekend
Og så har jeg været til midnatspræmiere på den fantastiske Skyfall!
Derudover er der også sket en masse småting, som at jeg er flyttet hjemmefra, og har rundet de 20 år. Jep, 2012 har været et vildt år, og jeg glæder mig til at tage hul på 2013 lige om lidt xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar