tirsdag den 11. december 2012

New favourite


Ja ja, jeg ved det. Så meget for at blive en bedre blogger, right?
Til mit forsvar kan jeg sige, at jeg har vildt meget motivation/inspiration for tiden så måske det sker hehe xD

Det jeg egentligt ville fortælle om, er det her vildt lækre brød jeg lavede her til aften. Det er alt for sjældent jeg får bagt, men jeg havde fri i dag, så det skulle udnyttes.
Det blev til en tur i fitnesscenteret (so good) og så det bagningen af det her brød med hytteost. Dem der følger mig på Instagram ved, at jeg var på skosåleuge (journalist ting..) i Hillerød for et par uger siden, og der lærte jeg noget nyt om mig selv. Jeg er VILD med hytteost haha xD
Åd bare kamp meget aftensmad, så kunne ikke rigtigt spise noget nu da det var færdigt, så jeg er meget spændt på at se hvordan det smager, når det er blevet koldt. Lunt var det i hvert fald mums!

I just discovered, that I love cottage-cheese! So when I found this recipe for a bread full of it, I had to make it, and it is great! xD


Ingen kommentarer:

Send en kommentar