mandag den 4. juli 2011

Source Code + dagens

Var i biografen i går med et par stykker for at se Source Code, og hoppede i den anledning i et klassisk, afslappet Skilleoutfit. Tror kun det bliver til et enkelt studenter-outfit mere nu hehe (:

Mht. filmen så vil jeg sige at den var okay. Plottet var originalt, og faktisk okay spændende. Jeg kedede mig ikke som sådan på noget tidspunkt fordi man hele tiden skulle tænke sig en smule om for at følge med, og måtte da også lige bruge et par minutter på at forklare min veninde hvad der egentligt skete til sidst hehe. Men det var stadig bare som om der manglede et eller andet. Jeg følte mig ikke vildt opslugt på noget tidspunkt, og gik ikke ud med den der fedeste-film-nogensinde-følelse sååå.
på en skala fra 1-6 ville jeg nok give den 4, for den er original, godt lavet, og historien er sådan set meget sød, men der mangler virkelig et eller andet for at gøre den rigtigt god hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar