lørdag den 23. juli 2011

Matt Bonner

Matt og mig (:

Som lovet her lidt mere om Matt Bonner, en af de mange personer jeg mødte i Brighton, og havde en fantastisk tid sammen med.
Da jeg så ham og snakkede med ham slog han mig ikke umiddelbart som den musikalske type med en interessant stemme, men det viste han sig virkelig at være! Har det altid lidt akavet med at høre folk jeg kender (når man har drukket sig stive sammen kender man hinanden :b) synge/spille, fordi jeg frygter det er elendigt, og jeg så vil være nødt til at sidde og sige at det var fantastisk, men i dette tilfælde var det faktisk rigtigt godt! Mandag aften var vi en flok der tog på pub og hørte en masse lokale musikere spille akustisk musik, og det var virkelig herligt. 
Men ja, jeg synes virkelig i skulle prøve at lytte til sangen her, det er den første fra hans EP (han gav mig et gratis eksemplar - wuhuu) som jeg har haft på hjernen i timevis hehe :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar