fredag den 22. juli 2011

Hjemme igen + indlæg nr. 100!

Sam og Adam, boede sammen med dem, og 2 x Matt, var også besøgende
I byen med briter :b
DIGITAAAAAAAL (man skulle nok have været der hehe)
Shoppingcenter, nu med dinosuaer?
Matt Bonner (mere om ham senere) og Gazz Marlow, guitarist fra Inme (gør ham åbentbart kendt, har ikke hørt ham endnu) hvilket jeg først fandt ud af efter flere timers druk med ham - ups xD
Kliché se-mig-jeg-flyver-billede xD
Jep, så er jeg hjemme fra en skøn uge i England! Eller, jeg kom hjem allerede tirsdag nat, men har haft for travlt med strandture, arbejde og sygdom til at blogge om det, men her er jeg!
Et lille billedspam fra turen, fra nogen af de bedste stunder. Jeg stinker til at være turist, så har ikke rigtigt nogle billeder af Brighton som sådan, men den er helt klart et besøg værd! Den har lidt af det hele, og er virkelig smuk. At jeg så fik lov til at opleve den med en flok herlige mennesker, det er jo bare en ekstra bonus hehe.
Turen blev overhovedet ikke som jeg havde regnet med, men det gør mig slet intet, for den var fed på en helt anden måde, og jeg har fået en masse nye venner som jeg håber jeg kan komme til at møde igen en anden gang (:

Har selvfølgelig også shoppet en smule (selvom størstedelen blev brugt på mad og sprut haha - ups?) som i nok skal få at se senere. Håber i har haft det godt herhjemme. Arbejder stadig på at blive fuldt opdateret, men jeg har jo masse af tid nu hvor jeg ikke længere studere, og ikke har noget fuldtidsjob (:

Som en lille fodnote vil jeg lige nævne at det her er mit indlæg nr. 100, i løbet af lidt over et halvt år. Kan se at jeg startede bloggen 18. december sidste år, og føler endnu ikke nogen trang til at stoppe festen. Håber i er enige hehe :b

1 kommentar:

  1. Bare du har hygget dig, så er alting godt! Og jeg glæder mig til at se hvad du har fået købt :D

    SvarSlet