mandag den 11. juli 2011

Getting ready...

... for ENGLAND!! Jep, om bare to små dage hopper jeg ombord på et fly til England og hold nu helt op hvor jeg glæder mig! Det bliver skønt bare at komme væk, og for en tid glemme det hele herhjemme.
Jeg var oppe og hente valuta i dag (fuck pund er dyre?!?!) og handle ind til lidt snasket aftensmad, så det kaldte lige på et dejlig afslappet sommeroutfit.
Jeg er forresten (som i forhåbentligt kan se) blevet klippet i går. Det var virkelig også ved at være tiltrængt! Det er ret kort igen nu her, så skal lige vænne mig til det, men so far - I like xD

Har haft hele hytten for mig selv det meste af dagen, og nu er resten af familien kørt på besøg igen, så jeg fjollede lidt rundt med selvudløseren i haven til en forandring - det ser nu altså bare meget bedre ud :b
Men nu tror jeg også at jeg vil smutte ned og tilberede den der snaskede mad, og få sat den sidste vask over så jeg kan få pakket i morgen - WUHUU xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar