torsdag den 12. januar 2012

Vallekilde spas&løjer

Yellow gang warriors from Vallekilde Højskole on Vimeo.

Jep, jeg lever stadig. Har pt. lukket mig inde på mig og min roomies værelse, og har valgt at gå tidligt i seng i aften efter to dage i træk til midnat, og en gallafest i morgen - nogle gange bliver man desværre nødt til at prioritere, selvom jeg hader at gå glip af alt det sociale. Hvis nogen skulle være i tvivl har jeg det superfedt her, og selvom vi stadig kun har intro-uge kan jeg bare mærke at det her er godt på så ufatteligt mange måder, er bare så super glad (:
På helbredsfronten kan jeg informere om at jeg igen har det helt fint, jeg er endelig færdig med antibiotikaen (som heldigvis var meget bedre på pilleform!) og jeg skal have fjernet sting i morgen formiddag. Ret lækkert at en af lærerne gider køre mig frem og tilbage hehe (:

Videoen ovenover kræver nok en smule forklaring. Jeg bor på gul gang her på Vallekilde, og vi er delt ind i klaner efter hvor vi bor - min klan er Krigerne aka. Yellow Gang Warriors! Den anden dag skulle vi lave en stop motion film baseret på vores klan, og vi har så valgt at køre et asiatisk tema, deraf dragen og alle risene. Det er mig og resten af min klan der har lavet alt i ser i videoen, hvad synes i? I morgen skal vi lave Video Poetry som straks bliver meget mere udfordrende, men jeg håber virkelig på det bedste, og skal nok dele resultatet med jer så snart jeg kan.

Håber på at kunne opdatere mere regelmæssigt så snart vi falder til ro, men nu får vi at se.
Vi blogges (:

The product of my first few days here at Vallekilde. It's a Stop Motion video based on the "klan" I'm in. We're called the Yellow Gang Warriors because we live on the yellow hall, and "gang" means hall in Danish. We made all of it ourselves, so what do you think? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar