fredag den 6. januar 2012

Crazy times - again!

Okay, så normalt kommer årets første indlæg MEGET tidligere end 6. januar. Og normalt handler det på én eller anden måde om nytårsarften og en masse fest og farver, men hey, hvornår har Skilles Univers nogensinde været normalt? :b
Her følger derfor en forklaring på mit fravær. Okay, de sidste par dage af årets stilhed skyldtes naturligvis sidst-på-året-travlhed som altid, no biggie. Havde da også en herlig fest nytårsaften i gode venners selskab med lækker mad og rigeligt alkohol. Vågnede så desværre ret tidligt nytårsmorgen med en ret vild mavepine - i første omgang slog jeg det naturligvis hen som onde tømmermænd, men hverken smertestillende, cola, junk food eller nogle andre tømmermændstricks virkede, så efter en dag i fosterstilling rigede jeg meget sørgerligt hjem efter Moar og blev hentet. Ringede selvfølgelig til en vagtlæge, men fik bare at vide at det var en maveforgiftning, og at det bare skulle soves ud. Fint fint, sørgelige Skille kravler i seng og har ondt af sig selv. Indtil kl. 4 om natten efter meget sporadisk søvn, hvor jeg formåede at besvime af smerte. Så var det ligesom blevet tid til at ringe efter vagtlægen igen..
Lægen kom, trykkede mig på maven, og sendte mig så afsted tilbage til Svendborg til akutindlæggelse. Så stod den ellers på mere mavetrykkeri og diverse mindre behagelige undersøgelser som endte med beskeden "Vi sender dig i fuld narkose og laver en kikkertundersøgelse - du har nok blindtarmsbetændelse". Hurra, lige hvad alle forfængelig truntebørn drømmer om, en mave fuld af ar.. Nå ja, alt var jo bedre end smerterne, så afsted med mig til operationsstuen.
Et par meget bevidstløse timer senere kunne jeg så vågne op omringet af læger, til endnu en deprimerende besked "Din blindtarm var sprunget så vi beholder dig her de næste tre dage til antibiotikabehandling for at undgå infektioner". 1 - WTF!?!?! og 2 - så tror jeg da pokker at jeg havde så ondt..

Blev så endelig udskrevet i går efter hvad der føltes som uendelige antbiotikabehandlinger hvilket betød meget nedsat appetit, og meget øget kvalme. Fik heldigvis mange besøg løbende, og delte stue med den sødeste 87-årige dame, men stadig virkelig deprimerende måde at starte året på. Det betød så endda at jeg gik glip af mine sidste vagter på arbejdet + jeg ikke kunne nå op og besøge Vallekilde. Skal dog stadig starte på søndag, så må bare tage det som en overraskelse og så give den så meget gas jeg kan klare når jeg kommer derop hehe.

Det blev så en længere, måske lidt kedelig smøre, men syntes bare lige at jeg skulle have den ud, også så i ikke bare dømmer mig som en skodblogger endnu engang xD

Just got home from the hospital after a grueling appendicitis, and now I'm off to Vallekilde on Sunday! My life is crazy.. 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke du er skod!
    Godt at der blev fundet ud af hvad det var, og at du har det godt igen! :)

    SvarSlet
  2. Ja, det kunne vist være gået helt galt hvis jeg ikke havde fået fat i lægen igen, så er trods alt ret glad for at jeg kom afsted (:

    SvarSlet