onsdag den 17. april 2013

Guf for øregangene

I går, da jeg endelig fik fri fra arbejde (tror den nåede at 21.20 før vi var færdige, selvom vi teknisk set havde fri klokken 21.00), blev mine øregange mødt af et af mine absolutte ynglingsnumre lige for tiden.
Lige siden jeg var inde og høre Stoffer & Maskinen i starten af marts, har jeg været smaskforelsket i deres nummer Byens Tage. Det er helt sikkert et af mine skal-høres-på-repeat-numre lige for tiden!
Så da de valgte at spille den i radioen, lige som jeg gik ud af døren, var det bare lidt nemmere at overskue cykelturen hjem i mørke og modvind hehe :b

Mmmmh, det er bare sådan et skønt nummer, og teksten rammer virkeligt bare noget i mig for tiden. Det der med at kaste sig ud i det ukendte uden noget til at gribe dig virker bare lidt bekendt for mig ;)
Næste punkt på musikdagsordnen er min efterhånden længe ventede tredje koncert med Sebastian Lind. Han er så utroligt dygtig - er vild med hans nye album - og super god underholdning live. Er bare glad for, at det er længe siden jeg betalte billetten hehe. Iiiih hvor jeg glæder mig xD

2 kommentarer: