torsdag den 25. april 2013

Waiting

Kender I det der, hvor man ligger neglelak i løbet af dagen, og tre timer senere ser ens negle sådan her ud? Jeez altså. Jeg går ind for billige neglelakke, for de dyre holder alligevel ikke vildt meget bedre 9 ud af 10 gange, men lad være med at købe dem fra TIGER. De er simpelthen for dårlige, til at det er værd at smide selv 10,- efter dem..

Jep, det er de helt store dramaer som finder sted i livet som drop out ;)
Ej, der er faktisk sket meget i dag. I formiddags blev jeg ringet op og tilbud et job! Så nu skal jeg være eksamensvagt på Middelfart Gymnasium i slutningen af maj/starten af juni - hej penge til huslejen!
Derudover fik jeg min første lønseddel fra IKEA i dag. Den dårlige nyhed er, at jeg fik langt under 1.000,- udbetalt, fordi jeg startede så sent på måneden. Den gode er dog, at jeg satte en del penge til side, da jeg fik penge tilbage fra SKAT, så jeg kan nok lige klare måneden.
Så har jeg også fået søgt min kommende uddannelse i dag, og endda opdaget at mit snit var højere end jeg huskede haha (nej, det er ikke pral!) :b

Samtidig har jeg et super spændende tilbud liggende og vente på mig, som jeg venter på at høre mere om. Jeg ved godt, at det er kæmpe tease, og jeg er også ved at sprænges for at få lov til at fortælle jer det, men jeg tør bare ikke friste skæbnen ved at afsløre det endnu!

Og sidste men ikke mindst, går jeg desperat og venter på at klokken bliver 18, så jeg kan komme af sted til pilates. Og hvorfor er det så så vildt?
Det er det heller ikke - det skal sådan set bare overståes i dag (men det er jo nødvendigt..), så jeg kan komme videre i dagens program. Hvad sker der da?
Nårh, jeg skal som bare til Sebastian Lind koncert for tredje gang. Denne gang dog i Odense, og næsten udsolgt! Jeg fatter det ikke. Det er så vildt. Hvordan gik vi fra 20 til 200 på ét år? xD


2 kommentarer:

  1. Hallo! Du kan ikke bare skrive sådan noget og tease. DU SKAL SIGE DET!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg skal nok sige til, når afgørelsen kommer. Forhåbentligt bliver det ikke trukket i langdrag :b

      Slet