fredag den 26. april 2013

Mere musik live

Jeg skriver efterhånden så ofte om musik (og jeg elsker det!), at det er svært at bliver ved med at finde på kreative titler på mine indlæg hehe. 

I går var jeg endelig til min længe ventede tredje koncert med Sebastian Lind. Seriøst, det er lige før han snart burde begynde at betale mig, så meget jeg efterhånden har skrevet om ham haha ;)
Det er så vildt at tænke på, at sidst jeg så ham, var vi nok 30-40 mennesker, og i dag var vi 200! Jeg er så stolt over at have været med hele vejen (:
Denne gang blev han ledsaget af et skønt opvarmningsband. Malte Ebert hedder han/de, og de var faktisk utroligt dygtige. På trods af, at forsangeren kun er 18 år gammel, er han virkeligt dygtig. Han synger super smukt, og hans musik komplimenterede virkelig Linds fint. Rigtigt flot match!
Og helt sikkert et navn jeg vil lytte nærmere efter i fremtiden, for det var virkeligt guf for øregangene (:

Men men men. Der og bliver nu altså intet, som kan slå aftenens hovednavn - Sebastian Lind!
I har jo nok opfattet det efterhånden. Jeg elsker virkeligt den lille mand og hans fantastisk stemme samt skønne lydunivers, som bliver bygget perfekt op af hans dygtige og kønne bandmedlemmer. Selv uden vokalen var koncerten enormt imponerende, med utroligt trommespil, fed guitar og lækker elektronica.

Det hele var jo bare perfekt altså. Setlisten gik fra det helt gamle til det helt nye, fra stille og rørende til vildt og festligt.
Hvis jeg skal komme med ét eneste kritikpunkt, så er det, at koncerten var ALT for kort! Seriøst, nu har manden tre albums bag sig, og han smed endda også et covernummer med i bunken. Hvorfor pokker spiler han så kun én time, når han sagtens kunne have klaret i hvert fald halvanden. Skuffende Hr. Lind :b

Yet another perfect concert with Sebastian Lind in my memory. It's amazing to think, that last time I saw him, we were about 30-40 people, and tonight we were 200! So proud, to have been with him all the way!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar