søndag den 29. september 2013

Fantastiske fusser

249,- // 299,- // 349,- // 399,-
Jaeh, jeg ved godt at jeg har shoppet ret meget på det seneste, men nu her hvor jeg har en anelse luft i økonomien, har jeg altså bare en ufattelig trang til at tage hævn, for det sidste år, hvor økonomien har været temmeligt stram. Og lige om lidt er det jo jul, så teknisk set, er jeg jo nødt til at gøre det nu, hvis det skal være :b

Jeg har fået et kæmpe crush på korte støvler, og jeg vil vildt gerne have et par, som kan holde til vinteren. Jeg går mentalt og forbereder mig på en omgang alá sidste år, og mit forfængeligt hjerte holder simpelthen ikke til et halvt år i grimt fodtøj igen. Så jeg skal altså bruge noget som er pænt, men som også er til at gå/cykle i sne med.
Jeg har godt nok allerede mine ynglings fra Nelly, som jeg købte sidste år, men de er bare ikke så glade for regn, og da slet ikke sne og vejsalt!

Derfor er jeg gået til min gode gamle følgesven H&M. I den forbindelse vil jeg gerne lige advare om, at de har åndsvagt mange lækre støvler lige pt. (også i god kvalitet, ja!), så hold jer væk, hvis I er lige så svage som mig..

Jeg har fundet de her fire par, som sådan set alle sammen godt måtte ende på min skohylde (:
Nr. 1 er i rimeligt plain - 8 centimeters hæl og fede uden de vilde dikkedarer. Nr. 2 er allerede en helt anden sag. En hælhøjde på 9 centimeter, men med en masse spænder på kryds og tværs. Ville naturligvis have foretrukket dem i sølv, men stadig. Very nice.
Så er der nr. 3, som bare har en eller anden fed 90'er-grunge-vibe, som jeg ret godt kan lide. Her har vi en højde på 10 centimeter, som måske er lige højt nok, men med tre centimeters plateau og en grov sål, så tror jeg lige den ville kunne gå.
Og sidst er der nr. 4, som bare er mega lækre, med en anelse cowboy-look og masser af lækkerhed samt 9,5 centimeters hæl.

Som sagt er jeg svært fristet, men ved bare ikke hvilke der frister mest, når jeg kombinerer mit forfængelige og mit rationelle/kuldeskære jeg. Any thoughts?
Alle de her er i imiteret læder, men der er også et bredt udvalg af sko i ægte læder, som bestemt også er et kig værd!
Skulle der derudover sidde nogen derude, med en endnu større pengepung og en trang til nye støvler, så har evigt skønne Camille også lige smidt nogle bud på lidt fladere støvler op, til lidt flere penge (:

- Og er der så venligst nogen som gider tage mit MasterCard fra mig?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar