lørdag den 7. september 2013

Studiestart #2

Studiestart? Så hører der da pool og shots til ;)
...og flere shots? :b
Når nu I har fået RUStur #2 må I vel også hellere få Studiestart #2

Det er sgu en underlig situation at stå i, det der med at skulle starte forfra endnu en gang, om som jeg også har sagt en del gange, så var det bestemt heller ikke planlagt. Når det er sagt, så har jeg endnu ikke fortrudt mit nye studie et sekund!

En lækker bonus ved mit studie er, at jeg har fri både onsdag og fredag, så der er rigeligt med plads, til at trække vejret og have det sjovt. Wuhuu xD
En mindre fed ting er dog, er der er omtrænt dobbelt så meget pensum her, som der var på jour - i hvert fald rent økonomisk. På jour kunne jeg snildt slippe for under 1.000 kroner, men i mandags måtte jeg altså smide 2.079,50 kroner for ét semesters primærlitteratur. Og ja, jeg ved godt, at det er billigst i forhold til så meget andet, men det gjorde nu stadig en smule naller..

Apropos det der med sjov, så tror jeg da vidst nok også, at der er gået fest i den igen. Torsdag stod på fyraftensøl på Bodegaen fra 17-22, med alt hvad dertil hører af Odense Pilsner på fad, shots, brætspil og pizzaslices ;)
I går skulle der lige overståes en smule arbejde, så var der lidt landskamp på Ryans med kæresten, og aaaaaaaaaaalt for mange shots til happy hours på Zapp. Og mindsanten om ikke den stikker af igen i dag? Der er semesterstartfest for IVK'erne Nedenunder på uni i aften, så vi ligger stærkt ud med aftensmad på McD (ja, vi har tømmermænd endnu, så vi må gerne!) og øl på Sir Club, før vi joiner Nedenunder.
Skal godt nok arbejde i morgen, men brude nok kunne klare begge dele (:

Jep, det stikker helt af det her, men man har vel kun studiestart 1 gang eller 2? xD
Pyh ha, nu skal jeg allerede ud af døren igen. Shit vi har det sjovt, men glæder mig nu også, til vi sætter tempoet lidt ned igen hehe :b

1 kommentar:

  1. Det lyder som om du har det for nice ;) Hvilket er mega fedt! Btw var mine bøger til 3000.

    SvarSlet