torsdag den 12. september 2013

Så så man lige mig

Stod lige og kiggede på min boghylde tidligere - altså den som indeholder alle mine fagbøger fra mine studier. Og så var det bare, at det slog mig, at selvom det føltes som en kæmpe omvæltning for mig, at skifte studie, så har jeg alligevel ikke rykket mig voldsomt meget.
Det her er et billede af de bøger (minus dem der ligger i tasken) jeg har købt til de tre semester jeg har gået på indtilvidere. Seriøst, kan I skelne, hvilke der er fra hvilket studie? :b

Men det passer mig seriøst bare mega fint at det ser så ensformigt ud, for så kan der i hvert fald ikke være nogen tvivl om, hvad mine interesser er, og hvorfor jeg har valgt som jeg har hehe ;)

Nåh, min pointe med det hele var sådan set bare, at jeg satme godt kan mærke, at det er et helt andet tempo vi kører med her. Jeg tror endnu ikke jeg har formået at dukke op til en time, hvor jeg har nået at læse hele pensum, men shit jeg får meget ud af det alligevel! Og som en dobbelt bonus, så kan jeg virkelig bare mærke, hvor meget jeg alligevel nåede at lære på jour, for der er så meget der går igen, måske bare lidt anderledes. Jeg elsker virkelig, når man kan bruge tidligere undervisning i sit nuværende liv. Et lille tegn på, at det hele ikke har været spild af tid ;)

1, 2, 3 - så blev det vidst også tid for mig at komme ud af døren igen. Skal lige nå at have ugens tre sidste timer, og så kan jeg forhåbentligt få indhentet det forsømte, inden weekenden er omme, selvom den er fyldt med spændende planer xD

4 kommentarer:

  1. HVor er det dog dejligt, du kan mærke det nye studie er godt for dig. Det er altså guld værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er virkeligt også glad for det! Var selvfølgelig også glad i starten på jour, men tror bare det var ren lykkerus over at være kommet ind. Det her virker meget mere rationelt (:

      Slet
  2. ... Jeg er bare imponeret over at dine bøger ikke fylder mere... Hvor er monster bøgerne?
    Men også glad for at du er glad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, dem har jeg heldigvis ikke nogen af endnu (7 - 9 - 13!)
      Men taget i betragtning at jeg sådan set kun er på 1. semester, så synes jeg da at der er rigeligt :b

      Slet