mandag den 2. december 2013

Ugen der gik #48

White Lies i Store Vega
Pyh, jeg kan nærmest ikke huske den forgange uge. Det er som om den bare har været en stor udmattelse, men det skyldes heldigvis hovedsageligt en masse skønne oplevelser (:

Greatness
  • Var i København og se White Lies med den gode gamle trio. Årh intet slår følelsen af at stå og hoppe og skrige blandt 1.500 andre til tonerne af Death.
  • Et rimeligt konstruktivt personalemøde i IKEA. Hvis bare min leder ville lære at fatte sig i korthed :b
  • En skøn tur i biffen med min dejlige kæreste og The Hunger Games: Catching Fire. Loved it! xD
  • Fik endelig set The Day of the Doctor, og det var vildt! Nok det meste geniale og gennemarbejde plot nogensinde. Omtrent lige så kringlet som Cloud Atlas, hvilket i mine øjne bare gør det endnu federe!
  • Rundt regnet 1.000 ords fantastisk skønlitteratur læst på to dage. Teknisk set har det nok kun taget et døgn, da jeg undervejs sov i hvert fald 20 timer haha (:
  • En hyggelig aften med pool og gamle venner. Altid en skøn måde at tilbringe en aften.
  • December! Juhuuuuuuu xD

Badness
  • Dagen efter koncert. Urgh jeg var træt! Kunne knapt nok holde mig vågen til de to timers forelæsning jeg rent faktisk slæbte mig af sted til.. 
  • Kan tilsyneladende ikke rigtigt holde orden i min lejlighed for tiden.. Jeg mangler plads!
  • Har endnu en gang været nødt til at lægge mig syg.
  • Erklærede mig selv rask for tidligt, hvilket resulterede i at en ellers hyggelig aften blev til noget være lort for nu at sige det rent ud. 
  • Min kærestes roomie lider mere af pms end vi andre gør tilsammen. Bider konstant af mig til det når et punkt, hvor jeg ikke længere føler mig velkommen. Fik jeg sagt, at han er en fyr? -.-'

Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • The Hunger Games er virkelig en god historie. Bare trist at de ikke fik formidlet det lige så overbevisende med den første filmatisering..
  • Jeg bliver måske en smule for emotionelt engageret i fiktion :b
  • Jeg bliver åbenbart at større og større skravl for hver dag der går.. 

Eftersom jeg ikke rigtigt har givet mig selv tid til at være syg ligger jeg nu endnu engang i sengen. Ikke ret smart når semesteret skal rundes af i denne uge, og jeg stadig har to obligatoriske timer i morgen..
Ikke desto mindre har jeg en milliard tanker i hovedet til jer, så jeg tror ikke det bliver en tom uge på bloggen i denne omgang :b 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar