mandag den 10. februar 2014

Ugen der gik #6

Kan vist lige nå en opdatering på ugen der gik her på falderebet af den næste uges første aften. I kan ellers tro at mandag er gået hen og blevet min produktive dag her på 2. semester. Det er simpelthen SKØNT at starte ugen med en fridag, hvor jeg bare kan nå 100 ting (:

Én af de seks skønne mumikopper jeg fik i julegaver. Og så er tekopper generelt bare min trofaste følgesven for tiden :b
Greatness
  • Produktiv mandag med oprydning, pensumlæsning og arbejde. God start!
  • Endnu sejere tirsdag, med undervisning og kæmpe energi det meste af dagen. Gav mig endda (for første gang - WTF?) tid til at blive siddende på læsesalen i et par timer for at få læst. 
  • Når kæreste og hans roomie lige køber lækre bøffer (på min opfordring) til fælles aftensmad. Jo tak (:
  • Hyggelig aften i byen med et par venner, et slag pool, nogle øl og en hel masse snak.
  • Er blevet tilbudt at følges med et vennepar til den danske finale i DMGP, da de havde én ekstra billet! o_O
  • Fik mulighed for at indhente nogle af de penge jeg har mistet ved at måtte give vagter væk de næste par måneder, da en kollega meldte sig syg i weekenden. Syv timer på en søndag giver godt til marts (:
  • Synes faktisk, at en hel masse af mit pensum er overraskende spændende i år. Det er nok bare starten-på-året-entusiasme :b
  • Jeg er stadig 100 % med (og endda en smule foran!) i pensum. 1 week down, 12 to go!



Badness
  • Min kæreste har stadig min cykel. Lidt øv at tage bussen, når solen endelig er begyndt at skinne.. Men jeg får den forhåbentligt snart igen! (:
  • Så snart jeg ramte sofaen tirsdag eftermiddag døde alt den gode energi bare lige på stedet. Skal lige vænne mig til det der med at stå op klokken 6.. 
  • Fucking to dage inde i semestret lægger jeg mig med en eller anden virus. But why?! Og for at det ikke skal være løgn, så varede den kun lige de to sidste dage jeg havde undervisning. Så snart jeg havde weekend var jeg frisk som en fisk. Sikke en timing.. 
  • Endnu en uge uden en eneste tur i fitness.. Men til gengæld er det blevet til en milliard skridt i IKEA, så det går vel lige op? :b

Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • Det er som om jeg bare ikke kan holde den der træning to uger i træk. 
  • Jeg har en fantastisk energi for tiden, som jeg seriøst håber holder for evigt!
  • Jeg lægger utroligt mange planer for fremtiden, og jeg håber at realisere dem alle sammen xD

Det er sjovt, for når jeg kigger tilbage på den forgange uge, kan jeg kun huske at den har været fantastisk. Selv på trods af, at jeg har ligget syg og misset størstedelen af min undervisning. Åh kære optimisme - jeg håber aldrig du forlader mig! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar