lørdag den 1. februar 2014

Og så blev det februar

Det var én måned. Så mangler vi bare 11 mere, og så er året omme haha :b
Ikke fordi jeg tæller ned til det eller noget. Glæder mig faktisk til at opleve 2014. Har på fornemmelsen, at det kommer til at være noget helt andet, end hvad jeg hidtil har prøvet (:

I torsdags skulle den have gas. Bare fordi vi kunne. Og det fik den! Pu ha, hvornår lærer jeg, at det er en skidt ide at drikke baileys, hvidvin, asti, whisky, granatæbleshots, øl og champagnebrus i løbet af én nat? Urgh jeg havde slemme tømmerhans i går kan jeg hilse og sige. Og føj jeg var fuld. Men jeg havde det sjovt! Indtil jeg mødte en kammerat som syntes han skulle fortælle mig, at han var deprimeret og selvmordstruet. Så havde jeg det ikke ret godt længere, men det er vel en anden side af sagen..

Det her er det modsatte af deprimeret: det er gladt (er det ikke sådan man bøjer det?). For hver gang vi tager sådan et stivt og dårligt billede, som det ovenover bliver jeg bare så glad i låget, over at vi kan være så fjollede sammen. Bartenderen på Blomsten&Bien var sikker på, at vi var på polterabend eller noget. Hvorfor skulle vi ellers have papirshatte på i byen? Jeg ved det faktisk heller ikke, men sjovt var det :b

Har sådan de sidste par dage kunnet mærke stressen ved at skulle starte studie igen snige sig ind på mig. Indtil det her til aften gik op for mig, at det totalt er fantomstress - hvis der er noget der hedder det. Jeg har købt bøger til næste semester. Jeg har fået byttet vagter på arbejdet, så det ikke ramler sammen med undervisning. Og jeg har endda tid til at nå og læse så meget som muligt, inden det hele går løs igen, for jeg har to fridage endnu. Jeg tror måske bare stressknuden melder sig, fordi jeg forventer at være stresset nu. Det er jeg bare ikke. Ha! Tag dén stressknude. Jeg er totalt overskudsagtig, og vil sove uden knude i nat - jov tark!

P.S. man ved man havde slemme tømmermænd i går, når man vågner op og tænker ordet "BACONGUD!" dagen efter.. 

6 kommentarer:

  1. Det var rigtigt sjovt. Og hvorfor skulle man ikke tage papirshatte på i byen? :b
    Jeg havde utroligt nok ingen tømmermænd, var kun rigtig træt.

    Det må vi lige gentage en anden god gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Flere hatte i bylivet. Det må være vejen frem!
      Hvordan kan du ikke have haft tømmermænd? Drak vi ikke nogenlunde det samme? Jeg havde det sygt dårligt!!

      Jeg glæder mig allerede (:

      Slet
  2. I er seriøst for lækre <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks!
      I lige måde du. Vi manglede dig (:

      Slet
  3. Hvem var det liige, der mente at jeg ikke var tyk i den hat? :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Var der snak om at være tyk i hat? *booze-haze*
      Det skal dog lige indskydes, at vores ansigter blev totalt udtværede så snart billedet kom på bloggen.. Så slemt så det ikke ud da jeg redigerede i det.. (:

      Slet