fredag den 12. september 2014

Livets små glæder #6

Jeg startede måneden med praktisk talt at tømme alle mine konti, så jeg endelig kunne blive gældfri til min kæreste. Det var en fed følelse! Nu kunne jeg endelig kalde mine penge for mine igen, efter fem lettere pressede måneder i den nye lejlighed. Det holdt så i cirka 12 dage. Nu har vi lige bestilt en ny sofa. Fordi den er på éndagstilbud, og den er ret perfekt, og vi vil vildt gerne have den. Problemet er bare, at aftalen hele tiden har været, at jeg skulle købe sofa, fordi han har købt så meget andet i hytten. Mine konti er dog som sagt tomme, så en - to -tre, og nu skylder jeg så min kæreste penge igen. Øv! Men det var da fedt så længe det varede..

Men ingen gider en pessimist, og jeg gider egentligt heller ikke rigtigt brokke mig. Endelig får vi en skøn ny sofa, og livet er generelt fyldt med små skønne glæder.

Jeg har blandt andet været på tosset tøsetur i Thy, hvor vi besteg et bjerg! Eller i hvert fald tæt på. Med vindblæste ansigter og rockstarsolbriller tilsyneladende haha.
Jeg har været på Tour med Wella, hvor jeg fik den vildeste goodiebag nogensinde. Kan knapt nok overskue, hvordan jeg nogensinde skal få brugt alle de produkter!
Jeg har bagt boller med hytteost...
... og lavet hjemmelavede müslibarer med mandler og tranebær. Mmmmmmh.
Og så har jeg da lige forkælet mig selv med lidt blomster igen. Pynt skal der til i hverdagen.

Og hverdag er nok nøgleordet for tiden lige nu. Der er begyndt at komme en rytme igen, og semestret begynder så småt at give mening. Det er vist ikke for sjov de siger, at 3. semester er det hårdeste på IVK, så må se at stramme ballerne. Især når det også er nu jeg skal have styr på sagerne, hvis jeg nogensinde vil gøre mig forhåbninger om at studere et semester i udlandet. Tips og tricks modtages med kyshånd!

Og så lidt mere lavpraktisk: ser bloggen også mærkelig ud hos jer? Min computer har drillet en del på det seneste, så den er ikke rigtigt en pålidelig kilde. Skiften ser i hvert fald anderledes ud hos mig, men hver gang jeg går ind og forsøger at rette det under indstillingerne, så er det som det skal være igen. Mystisk...

4 kommentarer:

  1. Hyggelige glimt, muslien ser dejlig ud - lige til at nyde i den nye sofa B-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blev også ret god hvis jeg selv skal sige det af et første forsøg at være :b
      Glæder mig også til den dukker op, men der går lige 14 dage endnu.. :/

      Slet
  2. Dejligt at hverdagen er ved at indfinde sig igen, og at du kan lide den!
    Og nej, bloggen ser ikke anderledes ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hverdag, og det bliver aldrig en fest, men det er sgu udmærket hehe (:
      Det er bare sært, for skriftypen bliver ved med at være forkert hos mig. Det er drønirriterende!

      Slet