mandag den 4. april 2011

Berlin 2011

Tyskerne er ret ekstreme i deres skilte
Jeg forsvinder helt når jeg læser.. 
Berlin hovedbanegård (minder mere om en lufthavn..)
Mums for en cosmo!
Palm Beach - tema bar
Dansk galleri i berlin
Fedt stykke, skal helt klart opleves!
Ventede så meget på at han begyndte at råbe ANARKI!!
Kunne ikke nå at få det sidste "R" med..


Dejlig tysk øl!
Der lå tilsyneladende et "slaughterhouse" på 3. sal på vores Hostel haha.
Damn for en omgang billedspam det her blev til! Har som bekendt lige været i Berlin på en super dejlig tur. Der er så meget at se, og så er det bare en fantastisk by - både til bare at gå rundt i, men bestemt også til en bytur eller tre (intensiv druk efterfulgt af byvandring tre dage i træk siger jeg bare :b). Der er bare så meget historie over alt, det er dybt imponerende. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har været i Berlin, lad os bare sige det sådan hehe :b

Jeg har stadig lige lidt billeder til jer fra East Side Gallery - bedre kendt som den tilbageværende del af Berlinermuren, det var godt nok noget af en oplevelse! Og så skal i selvfølgelig også lige have lov til at se mine køb, fik en lille smule hjem, selvom størstedelen vist nok kom til at gå op i alkohol hehe :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar