torsdag den 30. maj 2013

På den anden side

Af eksamensbordet altså ;)

Har i dag siddet eksamensvagt på Svendborg HF for første gang. Af en eller anden var det meget mere hyggeligt end Middelfart, men måske er det bare fordi jeg føler mig hjemme i byen :b
Den dårlige nyhed er, at jeg troede jeg havde været super smart, ved at tage hjem til min søster. Hun bor i Kværndrup, så det burde jo være smartere, men det var det bare ikke, så stod op klokken 05.40 i morges. Av..
Jeg duer bare ikke til tidlige morgener, især ikke eftersom jeg sjældent står op før 9 for tiden!

Den gode nyhed er, at jeg skal af sted igen i morgen, og min søster har lagt en smart plan, så det skulle gerne gå bedre i morgen hehe.
Skal så direkte til København til møde bagefter. Kan ikke rigtigt overskue det, men mon ikke nok det går. Hvad jeg dog ikke gør for min elskede højskole (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar