tirsdag den 28. maj 2013

New books

Som jeg fik nævnt i går, er jeg "kommet til" at købe en stak nye bøger. Jeg er en nørd, jeg kan ikke lade være (:

Jeg er ikke den skrapeste ske i skuffen lige for tiden, så opdagede faktisk først, at Dan Brown var på vej med en ny Robert Langdon bog, da den allerede var på gaden. Men da jeg endelig kom ud under den der sten jeg tilsyneladende gemte mig under, var jeg jo nødt til at købe Inferno! xD

Den dårlige nyhed er, at den side jeg plejer at købe bøger over herhjemme, er blevet overtaget af saxo.com, som bare ikke er billig, så jeg gad ikke engang forsøge at lede efter den. 
Den gode nyhed er, at jeg efterhånden har en del gode kort på hånden, når det handler om bogshopping ;)

Så 1, 2, 3 og jeg var på amazon.co.uk, hvor alt er billigt og uden told. Fandt Inferno i hard cover, Angel & Demons og The Da Vinci Code i én (også hard cover) og The Lost Symbol (desværre fandtes den kun i paperback) til godt og vel 250,-
Med min svage sjæl og min uendelige trang til at bruge penge, så gik det ikke længe med at lade som om jeg havde en vilje, før bøgerne var betalt og på vej hjem til mig.

Nu har jeg så kun to problemer. Det ene er, at jeg stadig mangler 130 sider af den bog jeg er i gang med, så der kommer til at gå noget tid før jeg er færdig.
Det andet er, at jeg ikke kan huske det foregående historier. Jo, jeg kan da huske det overordnede plot, men ingen detaljer, så ved ikke, om jeg vil få nok ud af at læse Inferno, hvis ikke jeg læser de andre først. Har på den ene side vildt meget lyst til at læse dem alle igen, men på den anden side vil jeg også gerne bare have læst den nye med det samme :b

Yeah, I know. First world problems haha xD

2 kommentarer:

  1. Lækkert, læs dem forfra de er jo så gode!
    Gid vi andre havde mulighed for at læse for sjov...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men jeg har bare også fem andre bøger, som jeg købte for et år siden, som jeg heller ikke har fået læst endnu, og jeg craver lidt at læse Harry Potter igen snart. Og min nabo har lige købt Game of Thrones, som jeg også gerne vil låne. So many books!

      Hmm, jeg har selvfølgelig mere mulighed end jer andre, men skal arbejde pænt meget fra nu af og frem til september, så tror alligevel det går hen og bliver begrænset.. :b

      Slet