torsdag den 4. juli 2013

Store planer

... men ingen vilje til at føre dem ud i livet. 

Har de sidste par dage haft gang i to store projekter. Det ene har været, at få rykket rundt i min lejlighed, og gjort her lækkert at være igen. Både store ting, som nye møbler, og små ting, som en smuk buket valmuer fra haven. Ved godt at det nærmest er ukrudt, men jeg elsker den blomst (:
Det andet projekt har været, at forhindre en omgang influenza i at overmande mig!

I går nåede jeg næsten i mål med det ene, og da jeg så ville afslutte det i dag, blev jeg overhalet af det andet.
Derfor består min lejlighed nu delvist af perfekte områder, som jeg er helt vild med, og en hel masse rod, som jeg ikke kan overskue at komme af med. Alt i mens ligger jeg bare i min seng, og har utroligt ondt af mig selv.

Jeg vil vildt gerne vise jer alt det jeg har fået lavet om, men det kommer simpelthen bare ikke til at ske, før jeg er på benene igen.. Glæder mig allerede til det sker, for her kommer virkelig til at blive lækkert, når først jeg en gang er færdig.
Heldigvis havde jeg i forvejen planlagt, at tage hjem til mine forældre i denne weekend, så forhåbentligt kan det hjælpe lidt, at blive passet og plejet af moar (:

Husråd og andre tips, som hjælper mod forkølelse, ondt i halsen og feber modtages med kyshånd, tak! (:

2 kommentarer: