onsdag den 31. juli 2013

LOVE LUST FAITH + DREAMS

Fire af livets hjørnesten ifølge min drømmemand, Jared Leto, og jeg er tilbøjelig til at give ham ret. Kærlighed, lyst, tro og drømme er virkeligt det der driver os fremad her i livet. Og så er det naturligvis også titlen på Thirty Seconds To Mars' fjerde album (:
Selvom det allerede er over en måned siden, at jeg var af sted til den fantastiske koncert i Tivoli, så synes jeg nu stadig, at jeg vil vise jer to af mine nyeste ynglingskøb.

Før koncerten fik vi mulighed for at købe albummet, og få det signeret. Det tog mig ikke mange sekunder at slå til på det tilbud, og da jeg så alligevel stod i merch-boden, og pengepungen allerede var fremme, var det svært ikke at blive fristet yderligere. Min vilje var svag, og min shoppetrang stor, så disse to vidundere røg med hjem i bagagen.
Det afgørende ved begge ting er, at de er diskrete. Ja, det er merch, og andre, der kender bandet, vil kunne genkende det, men det skriger ikke FAN-GIIIIIIIRL! Jeg kan slippe af sted med at bruge både toppen og nettet i hverdagene (hvilket jeg ofte gør), uden at se åndsvag og besat ud. Det er første gang jeg har set merch der kunne det, og jeg er vild med det!
Og så kunne jeg bare ikke lade være med tænke på, hvor meget sjovere turen i Netto ville blive med det her net over skulderen i stedet for det fra BG bank haha.
At det så også er flot, og at jeg er vild med meningen bag ordene - ja det er jo bare en kæmpe bonus (:

Dagen i dag er hovedsageligt gået med at nyde fritiden. Har læst mere om mit nye studie, og jeg fornemmer virkeligt, at det helt sikkert nok skal blive godt det her.
Ellers har jeg også været ude og købe fødselsdagsgaver til en helt speciel dejlig dame, men det kan jeg af gode grunde ikke fortælle mere om endnu. Kan kun sige, at jeg virkeligt håber hun bliver glad hehe ;)

2 kommentarer:

  1. Iiiih, jeg tror det er mig :D
    Jubiiii, jeg glæder mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved man jo aldrig ;)
      Men jeg glæder mig helt bestemt også. Det bliver skønt! xD

      Slet