tirsdag den 23. juli 2013

Sweet life

Min søster og mig på stranden. Meget passende billede - jeg ligner en idiot, men jeg har det satme godt :b
Er der nogen, som lige kan svare mig på, hvor juli måned er blevet af? Synes lige måneden er begyndt, men nu er den næsten slut, og jeg har været helt væk herfra, i over 14 dage. Ups..
MEN! Jeg synes nu, at jeg har en relativt okay undskyldning. 

For det første, har jeg arbejdet ret meget, og når jeg ikke har været i den svenske kasse, så er det ikke ligefrem indendørs og computer, som frister mest. Det er mere udendørs og bøger :b
For det andet, så har jeg tilbragt nærmest hver dag siden sidst, sammen med min dejlige kæreste. Jep, I hørte rigtigt. Jeg har rent faktisk fundet mig en fyr, som ikke er en nar imod mig, men som behandler mig bedre end jeg nogensinde havde drømt om.
Hvem skulle have troet, at I nogensinde ville komme til at høre sådan noget gooey pladder fra mig? Jeg havde i hvert fald ikke, men ikke desto mindre, er det sket, og jeg står ved det hehe (:

Men bare rolig, nu er hans ferie snart slut, og så begynder en helt ny form for hverdag for os. Og så skal bloggen nok blive opprioriteret igen. Så let slipper I ikke af med mig ;)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det et fantastisk billede :)!
    Jeg har den samme følelse - juli er jo lige gået i gang, hvor er den dog blevet af?? ævævæv. Kan slet ikke overskue at ferien snart er slut :)
    Og hey, tillykke med fyren! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Min søster er slet ikke til at styre med sådan noget, når hun først kommer i gang :b
      Mit eneste håb er, at august kan blive bare halvt så skøn som juli. Så kan vi vel ikke klage? (:

      Slet
  2. Det er dejligt at du har det godt :) Men det er så sørgelige, at tiden går så stærkt når det er sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg satser på en evighedssommer i år. Andet er bare ikke godt nok (:

      Slet
  3. Sikke dog et rart sommerbillede. Virkelig, virkelig godt fanget :)

    Og tiden flyver virkelig når man har det godt; sommeren flyver bare forbi i hurtige glimt, synes jeg..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, selvom vi ligner kæmpetosser haha :b

      Ja, desværre går tiden alt for stærkt, men det vigtigste er jo, at nyde det hele så meget man overhovedet kan, mens man har chancen (:

      Slet