tirsdag den 2. juli 2013

Oops I did it again

Altså kom til at shoppe :b

Havde en skøn dag på arbejde i dag. Har fået lov til at have en del formiddagsvagter her i ferien, og selvom jeg ikke er så god til det der med at stå tidligt op, så er der bare et eller andet hyggeligt over det.
Som en ekstra bonus, betød det også, at jeg havde fri allerede klokken 16, så jeg kunne nå en masse andet. 

Fik endelig taget mig sammen, og fik sendt mine elskede sko til reparation. Den gode nyhed er, at de fiksede dem mens jeg hævede penge, så jeg skulle slet ikke vente. Den dårlige er, at det kostede 118,-.. Synes snart jeg har givet mange penge for de her sko, så håber bestemt ikke det sker igen. 

Det farlige ved at være i Rosengårdscenteret er bare, at der er så mange fristelser. Jeg har fået pengene fra mine eksamensvagter udbetalt i denne måned, så der er ret meget luft i budgettet i forhold til hvad jeg plejer. Derfor tog til jeg til én af mine ynglingsbeskæftigelser: shopping!
Er mega vild med mine nye køb. Det er ligefør jeg overvejer at lave et par 'dagens' igen, for at I kan få lov at se dem, for de er vildt lækre (:

Jeg er faktisk ret stolt af mig selv, for jeg brugte kun 300,- og lagde endda en super fed top tilbage. Den hjemsøger mig dog stadig, så tror måske godt jeg kunne finde på at købe den alligevel. Det afhænger nok lidt at, hvor mange penge jeg får brændt af i morgen.
Skal for første gang siden min ansættelse i IKEA i civil, da hele kollektivet skal have opdateret boligen. Det bli'r en fest xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar