søndag den 2. marts 2014

No place I'd rather be

I forlængelse af mit indlæg i går om ting der gør mig glad for tiden, så får I lige en sang, som kører på repeat på mit anlæg, og om noget gør mig glad. Det er den første sang siden Happy, der gør mig så glad, og giver mig så meget lyst til at danse! xD
I må virkelig ikke snyde jer selv for en fuld gennemlytning af den her sang. Hvis I ikke er helt på toppen i dag, så vil jeg næsten garantere, at denne sang kan hjælpe jer derop.
Den har den fedeste energi, og jeg har lyst til at danse til mine fødder segner. Og det fedeste er, at når man tror den er ved at være slut, og tonerne trækker mod en ende, så fyrer den lige op for fuld knald en sidste gang, så man lige kan nå en omgang mere. I love it! 

Nu vil jeg ellers smutte ned og tæske et løbebånd i et par minutter, og så måske nå at snuppe en lille lur. Det er jo i aften det store Oscar show finder sted, og jeg skal for første gang for alvor se det, med en flok veninder i biografen. Can't wait! 

Glædelig søndag derude (:

7 kommentarer:

  1. Nice!! Har så meget brug for den her i dag..

    SvarSlet
  2. Og tak! Havde ikke hørt den før :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre, at jeg kunne hjælpe (:
      Håber dog ikke, at det var alt for kritisk du havde brug for den?

      Slet
  3. Det er da en dejlig sang, må jeg indrømme. Og vidst lidt af en ørehænger, tror jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes i hvert fald, at den er skøn! Og helt sikkert, kæmpe ørehænger. En af dem, jeg bare ikke kan stoppe med lige at spille én gang til :b

      Slet
  4. Det er sådan en dejlig sang! Jeg bliver så glad når jeg høre den :D


    Kig gerne forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde et par Humlan høretelefoner fra Urbanears: http://www.voresboble.dk/give-away-humlan/ :-)

    /Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Det er skønt med musik der kan påvirke ens humør så kraftigt i den rigtige retning (:

      Slet