tirsdag den 9. august 2011

Cry Me A River


Man kan nogle gange blive positivt overrasket når man gør rent. Det lærte jeg i hvert fald da jeg gjorde rent sammen med to veninden i søndags, efter den ene venindes fest på hendes kollegie. Da valgte den anden veninde nemlig at fyre godt og grundigt op for Michael Bublés album Crazy Love.
Nu har jeg aldrig hørt så overdrevent meget af hans musik, men har altid godt kunne lide hans stemme når hans sange kørte i radioen. Og da så albummet begyndte med sangen her Cry Me A River, jamen så var jeg jo altså bare forelsket. Det der med storslåethed ikke? Det er bare lige mig, og det er den her i hvert fald! Lyder jo som noget taget direkte ud af et James Bond tema (også lige mig!), hvilket resten af albummet faktisk også gjorde.
Tag en lytter, hvad synes i? (:

3 kommentarer:

  1. Jeg tilstår, at ham der Michael Bublé bare ikke rigtig er mig :)

    SvarSlet
  2. Troede jeg heller ikke han var mig, har især hørt den der "Just Havn't Met You Yet" aaaaaaaalt for meget i radioen, men den her er bare fed (:

    SvarSlet
  3. Jeg synes så til gengæld at noget af hans andet (bl.a YHMYY) er ganske hyggeligt.. Men den her sang siger mig ikke rigtig noget :b

    SvarSlet