mandag den 15. august 2011

Nyt dullegrej

Sidst jeg var ude og bruge for mange penge "kom jeg vidst til" at købe denne lille fætter med hjem. Okay, når ret skal være ret, så var jeg altså så godt som løbet tør for mascara, og den kostede kun 79,- så synes det var et rimeligt retfærdigt køb hehe :b
Har derfor brugt de sidste par uger på at teste den grundigt og vurdere den ordentligt, før jeg begyndte at plapre op om den til jer, men nu får i ikke lov at slippe længere haha.
Til at starte med fortrød jeg faktisk rigtigt meget, syntes den krævede alt for meget arbejde for at undgå klumpede vipper, men tror det har noget at gøre med at jeg brugte den hvide halvdel af min gamle mascara som primer, hvilket til syneladende bare ikke fungerede, for da jeg droppede den ide blev resultatet med det samme bare MEGET bedre! Nu er det faktisk næsten umuligt at få vipperne til at klumpe, og efter en smule træning er de også begyndt at få en ganske udemærket fylde. Vil faktisk vove at påstå at resultatet er noget i nærheden af det jeg konkluderer som perfekte vipper! Og som en ekstra bonus har jeg kunnet konkludere at det kan tåle både tårer og dovne nætter hvor man ikke lige orker at rense make-up'en af hehe.
Så alt i alt er det faktisk en rigtigt god mascara, og det 79,- er den jo helt fantastisk hehe xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar