søndag den 28. august 2011

Dagens med nyt hår!

Beklager den rungende stilhed der har været herinde de sidste 14 dage, men har delvist haft for meget at se til, intet at blogge om, og intet overskud til at blogge om det der var hehe.
Har været et smut i Thy med to dejlige tøser, regner med at lægge et par billeder ind på et tidspunkt, skal bare lige tage mig sammen :b

Min kære søster kom hjem og gav hele familiens hår en overhaling i går. For mit vedkommende var det virkelig tiltrængt. Har ikke fået det farvet siden Maj, og er virkelig glad for min nye farve, som ligger et sted mellem øje, brun og lilla, og er lige noget for mig hehe. Det værste ved kort hår er bare at det skal klippes vildt ofte (det er kun en måned siden jeg blev klippet sidst!) men på den anden side ser det jo fedt ud, og jeg bliver klippet gratis - WIN! xD
Er på vej ud af døren for at besøge en kammerat senere i dag, så snart mine forældre altså gider komme hjem fra cykelgudtjeneste og køre mig til toget hehe.
Hav en dejlig søndag! xD

2 kommentarer:

  1. Nu kan det godt være at det er mig der spørger dumt, men; hva dælen er "øje" for en farve??? xD

    SvarSlet
  2. Haha, imponerende. Det var meningen at der skulle stå 'rød' hehe (:

    SvarSlet