søndag den 14. august 2011

Dagens fødselsdagslook

Har tilbragt dagen med at fejre at min farmor fyldte 81 år i torsdags, så den har stået på varm kakao, folkemusik og gamle mennesker hehe. Er sådan set bare glad for at kunne få lov til at fejre hende, da hun har været indlagt med depression det meste af sommeren, og desværre aldrig fik lov til at opleve mig med huen på..
Men apropos studentertiden, så fik jeg vist aldrig rigtigt vist jer det armbånd jeg fik af min mor den dag jeg dimitterede. Så vidt jeg ved er det faktisk bare et billigt armbånd fra Fakta, men det er bare så fint, og kombineret med den anledning hvori jeg fik det kan jeg bare ikke lade være med at elske det!
Da det jo skulle være "seniorvenligt" i dag syntes jeg at det var en oplagt mulighed for at indvie min nye trøje, og den er som forudset virkelig lækker hehe :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar