tirsdag den 16. august 2011

Hayley Williams

Jeg slipper sgu nok aldrig helt af med min indre "emo" eller hvad du nu vil kalde det, og det gør mig sådan set heller ikke det vilde. Jeg er endnu engang faldet for Paramores skønne musik, og Hayley Williams fantastiske stemme - og hendes udseende! For dem er jer der kender mig godt kan i måske huske at det var pga. frøken Williams i denne video at jeg tilbragte et halvt år som rødhåret, og denne gang er det så hendes skyld at et par hvide skinny jeans er rykket relativt højt op på ønskelisten hehe. Havde aldrig overvejet at det kunne se fedt ud på den måde som Hayley får det til (:
Synes virkelig i skulle tage og se videoen, den er virkelig smuk (se bare hvor fantastisk Hayley ser ud på screenshot'et!) og giver bare den der følelse af spænding og forvirring som kendetegner de - efter min mening - bedste musikvideoer. Enjoy (:

Dagen i dag blev ikke nær så aktiv som jeg havde håbet på. Havde ellers en masse gode idéer, men de blev ret meget skudt i sænk da jeg blev ringet op fra arbejde og bedt om at komme ind og afløse. Men på den anden side, så betyder det jo bare flere penge til højskolen - bonus! xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar