søndag den 16. september 2012

My true love

Jeg har sagt det igen og igen, men det tåler gerne gentagelse. Jeg ELSKER musik, og især når det er live!
Og ja, jeg burde nok have fået fyldt mit behov for live musik på årets Roskilde Festival, men det er altså bare ikke helt det samme som en traditionel koncert. Så det var med voldsomme abstinenser at jeg lørdag aften kunne tage afsted med min trofaste partner in crime for at høre Kris Herman live på Posten i Odense.
Den lille jyde er endnu ikke noget stort navn, så det var en ganske lille koncert. Det mindede mig faktisk i enormt høj grad om mine gode gamle Dreamer-dage, nu bare med et helt andet fortegn hehe. Som Thea så fint udtrykte det, så har han ikke opfundet den dybe tallerken, det er jo teknisk set bare endnu en singer/songwriter i rækken, men hey. Why fix it when it ain't broken? Og det her fejler bestemt ikke noget! Han formår at skabe den perfekte balance mellem smukke balleder i stil med Mads Langer, og poppede festsange som nemt kan måle sig med dem jeg har oplevet fra blandt andre Mika og Maroon 5.
Selve koncerten var intet mindre end fantastisk! Der er intet der slår det sug det er at stå der helt oppe ved scenen, med sangeren under en halv meter fra dig, og med en dyb øjenkontakt der viser hans fulde kærlighed til musikken. Jeg får altid det vildeste kick ud af at gå til koncerter, og hvis bare midlerne var lidt større, så gjorde jeg det hver weekend! Generelt var det bare en helt igennem dejlig oplevelse, og lige hvad jeg havde brug for efter et par dage hvor livet bare var lidt for meget imod mig hehe.

Kris Herman + guitarist live på Posten i Odense
Went to a concert with the danish artist Kris Herman saturday night, and it was amazing! Everyone really owes it to themselves, to give his music a listen. A perfect combo of silent ballads and happy popsongs xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar