mandag den 10. september 2012

Tutormiddag

Min weekend startede i yderst dejligt selskab. Var til middag hos min tutor fra Rusturen, sammen med min redaktion fra samme tur, og et par ekstra 3. semesterelever. Maden og alkoholen var gratis, og underholdningen god, så resultatet var selvfølgelig en herlig aften! Ud over den obligatoriske debat frem og tilbage om pensum, fag og undervisere der altid opstår mellem folk der deler studie, stod den også fællessang, margretheskål og generelt herlig hygge.
Er simpelthen så glad for endelig at være startet, og glæder mig virkelig til at skulle tilbringe de næste to år med disse dejlige mennesker xD

Started my weekend in this amazing company, with my tutors and group from the introdays. We had such great fun, and I can't wait to spend the next two years with them xD

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Fordi jeg skal i praktik om to år, og så går der et år før vi er tilbage på pinden igen (:

      Slet
  2. Ej hvor lyder det hyggeligt :) !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkeligt også. Håber vi får taget os sammen til at gøre det igen snart :b

      Slet