fredag den 6. juni 2014

Rainy days

Selvom jeg er vild med at kunne ligge nede i mosen i timevis og læse (både sjov og alvor), så nyder jeg nu alligevel også sådan en god gammeldags regnvejrsdag en gang i mellem. Det er det skønne ved Danmark. Vi har lidt af det hele, men det bliver aldrig mere overdrevent, end man stadig kan nå at nyde det. Og lige i disse dage, der hygger jeg mig altså virkelig med gråvejret og de tunge regndråber på ruderne.

Den står naturligvis hovedsageligt på eksamenslæsning her på matriklen. Jeg er halvvejs igennem semestrets prøvelser, men jeg mangler stadig to mundtlige, som skræmmer mig halvt til døde. Mine første mundtlige på uni, og jeg føler mig på ingen måde klar! Heldigvis er der nogle dage endnu, så jeg forsøger at være voksen og koncentrere mig om engelsk kultur, irske konflikter og skotske traditioner.
Og hvem siger også, at det ikke kan være hyggeligt? Det er faktisk okay spændende læsning, og med lidt levende lys i baggrunden samt god musik på tv'et (er kæmpe fan af spotify på smart-tv!) så er der jo næsten ikke noget at klage over.

Forresten, hvis der er noget jeg er vild med ved at være flyttet helt ind til centrum, så er det at jeg så nemt kan hoppe spontant i Søstrene Grene og Tiger. Ja, de butikker har satme meget skrammel, men hvis man kigger ordentligt efter har de også bare så mange fine ting til småpenge. Seneste tilflytter er disse helt simple glaslysestager fra Tiger, som jeg bare synes er så fine. Og så med lys i ynglingsfarverne selvfølgelig. Behøver man så meget mere? Det skulle da lige være et rigtigt sofabord, men det kommer :b

2 kommentarer:

  1. Det er sådan nogle rigtige Skille farver, hvor er de flotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu er de desværre bare brændt ned.. Jeg må hente nye forsyninger! :b

      Slet