torsdag den 19. juli 2012

The only way to make a spider hot

Som I måske ved, så er jeg araknofob med stort A. Jeg er ganske simpelt rædselsslagen for edderkopper, og får det dårligt bare af synes af dem. Så at tage ind og se en film om en mand der bliver bidt af en edderkop, og så i 3D, var måske ikke min bedste idé nogensinde..
Men mit sørgelige nørd-hjerte banker altså bare dybt og inderligt for Marvel's superheltefilm (og mit endnu mere sørgelige teenage-hjerte banker for Andrew Garfield), så blev nødt til at se den!
Would you look at that face? Mmmmh
Men nu skal det ikke kun handle om hvor nedern jeg er, men derimod hvor fantastisk filmen var!
Tog ind og så den i tirsdags sammen med Thea, og den skuffede på ingen måde. Der er mange som synes at det er noget pjat at starte forfra med Spider-Man eftersom de gamle film stadig er pænt nye, men den nye er SÅ meget bedre, der er et nørdet formål med galskaben, og ifølge kilder skulle den nye film følge den originale historie meget tættere hehe. Plottet er selvfølgelig i nærheden af det gode gamle vi kender, men denne gang får vi en dybere forklaring på hvorfor Peter Parker bor sammen med sin tante og onkel, samt hvordan han får sine evner, hvilket virkelig gør noget godt for historien.
Filmen er virkelig flot lavet (3D er som altid spild, men ellers..) og noget jeg virkelig elsker ved den er at Spider-Man har fået humor! Jeg har aldrig moret mig så meget til de gamle film, og kombineret med at der nu også er eye-candy med burde det være nok til at give en hvilken som helst tøs lyst til at se filmen haha. Ikke at det på nogen måde skal klassificeres som en tøsefilm, for den er fyldt med skurke og kampscener som kun Marvel kan gøre det. I mine øjne, helt klart et kig værd (sammen med alle de andre Marvel film :b).
Jeg er (som I måske har bemærket) dybt forudindtaget når det gælder den her film, så en objektiv anmeldelse bliver det ikke. Derfor vil jeg heller ikke give den nogen stjerner, men bare sige: SE DEN xD

Went and saw the new Spider-Man the other day. I love Marvel movies (or superheromovies in general), and Andrew Garfield is cute, so I couldn't help but love it. A beautiful movie and a great laugh. Definitively worth a watch! (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar