mandag den 30. juli 2012

Finally. It's official!

Teknisk set har jeg jo vidst det længe. Faktisk i over to måneder - lige siden 18. maj. Men derfor føles det satme fedt at få det her brev alligvel, og endelig kunne se det sort på hvidt. Jeg er nu officielt optaget på Journalistik i Odensen, og ved i hvad? Det føles rigtigt godt xD

Det var egentligt meningen at jeg skulle have brugt dagen på at hjælpe en af mine kommende medstuderende fra højskolen med at flytte i dag, men hun fik aldrig ringet, så nu chiller jeg bare OL og blogs indtil jeg skal på arbejde i aften. Har lige indset at jeg aldrig fik fortalt jer det, men jeg fik jobbet! (:
Har ikke umiddelbart fået den bedste start, synes godt nok at det er svært, men er fortrøstningsfuld og håber snart jeg får styr på det!
Ready for work. Gotta be comfy when you have to stand up for 3,5 hours :b
Actually I've known for two months, but today it's finally official. I am accepted for journalism in Odense! Damn it feels good :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar