mandag den 23. juli 2012

New hairdue

Langt om længe: min nye frisure xD
Var simpelthen blevet så træt af mit hår. Det var blevet alt for langt, det sad dårligt hele tiden, og jeg for første gang i årevis var mit hår 100 % min naturlige hårfarve. It was weeeeeeird..
Så jeg smuttede i Matas hurtigst muligt, købte en pakke hårfarve, og smuttede hjem til min søster. Tror faktisk aldrig at jeg har haft lige pandehår. Men havde seriøst brug for forandring, og det fik jeg bestemt også.
Hvad synes i? (:

Skal til jobsamtale for første gang nogensinde i aften. Det er virkelig sært, for jeg har altid bare fået jobbet, så jeg er faktisk ret nervøs.. Ønsk mig held og lykke? (:

Finally: my new hair xD
Drastic change from what I had. Personally I love it. What do you think? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar