tirsdag den 31. juli 2012

Books books books

Jeg var som sagt i Istanbul i en uges tid i løbet af mit højskoleophold. Istanbul er efterhånden på ingen måde et ukendt bekendtskab for mig, så der var et par ting jeg så frem til. Kage fra MADO, shopping på Istiklal og BILLIGE BØGER! Sidst jeg var dernede faldt jeg over bogserien "Collins Classics" som tæller nærmest enhver klassiker du kan tænke på, og er mega billig. Jeg købte de tre øverste bøger sidst jeg var der (The Strange Chase of Dr. Jekyll and Mr Hyde, Alice's Adventures in Wonderland, og The Picture of Dorian Gray) men denne gang kunne jeg ikke styre mig, og der måtte altså syv styks med hjem. Og det fede ved det hele? Jeg kom kun af med lige omking 150,- for hele banden! o_O
Det var en hård kamp, men jeg fik begrænset mig til Frankenstein, Pride and Prejudice, Sense and Sensibility, Dracula, The Case-Book of Sherlock Holmes, Wuthering Heights og The Three Musketeers. Det var virkelig hårdt.. :b

Og hvorfor begynder jeg så at plapre om det midt i det hele? Jo, nu skal I høre. Fordi jeg elsker de her bøger (selvom jeg ikke har læst dem alle sammen endnu hehe) vil jeg selvfølgelig anmelde dem for jer én efter en, efterhånden som jeg får dem læst, og derfor er det jo meget praktisk at I ved de er der, ikke? xD
So far, er jeg kun færdig med én, og derfor kan jeg lave et herligt tease, og love jer en anmeldelse asap. Er det hele ikke bare herligt haha? :b

The last time I was in Istanbul I couldn't help myself from buying seven books. It was really hard to contain myself. They are so cheep! Got all of these for just about 150DKK (such a steal!)
So from now on, as I finish them, I'll be reviewing them one by one. Exciting huh? :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar