lørdag den 21. juli 2012

Busy day

Hold nu op for en dag!
Jeg har i dag for første gang været ude og kigge på lejlighed. Jeg skal starte på SDU til september (jai!), og derfor leder jeg nu desperat efter et sted at bo hehe. Det var desværre umiddelbart en nitte i dag, men har allerede en masse andre i kikkerten.
Derudover har jeg tilbragt dagen sådan her
Jeg forsøgte at tage et dagens til jer tidligere i dag, men kunne simpelthen ikke holde ud at se på mit hår på billederne, så derfor var det på høje tid med en klipning/farvning. Kan godt love en stor forandring, skal nok vise den snarest muligt :b

Eftersom at min søster hjalp mig med det måtte jeg jo også hjælpe hende med noget, og eftersom hun har fødselsdag på søndag blev resultatet:
Vi skal desværre først smage den på søndag, men håber at det bliver godt! xD
Nu nåede klokken så også at blive kvart over 1, og jeg skal tidligt op i morgen. Shit..

What a day! I've looked at apartments for the first time, got my hair cut/died (result still to come, I can promise a big change :b), and backed this amazing cake with my sister for her birthday on sunday (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar